'Tour de Convenience' giver retning på Nettos ekspansion

En forårstur rundt i landet med Løgismose Meyers har overbevidst Nettos direktør om, at kædens conveniencesats er den rigtige vej at gå. Det udmønter sig nu i kædens store ekspansion med over 40 nye butikker.
Direktør i Løgismose Meyers, Tørk Furhauge, og direktør i Netto, Brian Seemann Broe under deres tur rundt i landet i maj.
Direktør i Løgismose Meyers, Tørk Furhauge, og direktør i Netto, Brian Seemann Broe under deres tur rundt i landet i maj.

Når man ringer til Nettos direktør, Brian Seemann Broe, er der i øjeblikket god sandsynlighed for, at man fanger ham i bilen på de danske landeveje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også