For fremtiden bliver det Postnord, som skal uddele Lidls reklameaviser.
Det skriver den tyske detailkæde i en pressmeddelelse.
Med den beslutning udtræder Lidl af sin nuværende aftale med Nejtak+-reklameordningen.
Det nye samarbejde kommer til at betyde, at kunder i hele landet kommer til at kunne modtage tilbudsavisen fra kæden.
"Rigtig mange kunder ønsker i dag at modtage vores avis, og det skal de naturligvis stadigvæk have mulighed for fremover. Vi vil blot hellere kommunikere direkte med forbrugerne, uden et uigennemsigtigt mellemled," udtaler Lidls marketingchef Heidi Vittrup i meddelelsen.
Lidle er ikke den første til at stoppe samarbejdet med Nejtak+. Sidste år smuttede den danske detailkoncern Coop også.
I meddelelsen understreger tyskerne, at de nuværende forbrugere, der allerede modtager reklameaviserne, fortsat vil modtage dem.
Coop dropper tv-reklamerne
Supermarkedskæder elsker stadig tilbudsaviser
Fødevarer bliver big business for Post Danmark