Supermarkedskæder elsker stadig tilbudsaviser

De store butikskæder i dagligvarehandlen havde i fjor færre tilbud til danskerne - men til gengæld samlet flere sider i deres reklamer.
Foto: Sofia Busk/Polfoto/Arkiv
Foto: Sofia Busk/Polfoto/Arkiv
AF JESPER OLESEN

De danske dagligvarekæder er - trods digitalisering og øget nethandel - fortsat vilde med at sende fysiske tilbudsaviser ud til danskerne. Antallet af sider i kædernes samlede tilbudaviser er stadig på et meget højt niveau. Til gengæld dykker mængden af tilbud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter