FødevareWatch

Bilka får ny chef for markedsføring

Den nye marketingschef skal sikre, at Bilkas salgs- og marketingsfunktioner er i tråd med kædens overordnede strategi. Hun har tidligere været kædedirektør for kendt kæde.

Alice Monberg har tidligere været kædedirektør for GuldBageren. | Foto: PR/Dansk Supermarked

Bilka får friske kræfter i ledelsen i næste måned, hvor Alice Monberg sætter sig i stolen som ny marketingschef for detailkæden.

51-årige Alice Monberg kommer til fra en tilsvarende stilling i XL Byg og har tidligere været ansat hos blandt andre Guldbageren, Legoland og Eniro Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier