Coop dropper tv-reklamerne

Når danskerne skal høre om det nye onlinesupermarked Coop.dk Mad, så bliver det ikke på Tv2 eller Tv3.
Coop vil sælge sit nyt koncept gennem kanaler som Youtube, Facebook, og Twitter. | Foto: Magnus Møller/ritzau.
Coop vil sælge sit nyt koncept gennem kanaler som Youtube, Facebook, og Twitter. | Foto: Magnus Møller/ritzau.

En glad dreng som hælder en skål cornflakes op. Næsten alle danskere kender scenen fra en morgenmadsreklame på tv. Men det bliver ikke sådan, at danskerne kommer til at lære om detailkoncernen Coops nye onlinebutik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter