FødevareWatch

Coop: Vi bruger over 100 millioner på onlinesupermarked

Dagligvarekoncernen er parat til at inkassere et årligt minus på et tocifret millionbeløb i sit nye onlinesupermarked. Coop har fra start lagt over 100 mio. kr.

Coop lancerede torsdag onlinesatsningen Coop.dk Mad. Koncernen er klar til at tage tocifrede millionunderskud i de første par år. | Foto: Coop

Danskerne er eller bliver snart parate til at handle toiletruller og dåsetomater med musseklik.

Det mener man i den danske dagligvarekæmpe Coop, som har lagt over 100 mio. kr. i et nyt onlinesupermarked for dagligvarehandel kaldet Coop.dk Mad.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier