Dagrofas private label-sats har kurs mod 800 produkter

Godt et år efter Dagrofa-lanceringen dækker private label-brandet Gestus i dag over mere end 500 fødevareprodukter, og yderligere 300 er på vej. Direktør betegner lanceringen som den største succes i Dagrofa i mange år.
Det er godt et år siden, at Dagrofa lancerede Gestus-serien. Private label-chef gør status og kigger fremad. | Foto: PR
Det er godt et år siden, at Dagrofa lancerede Gestus-serien. Private label-chef gør status og kigger fremad. | Foto: PR

Private label-produkterne fylder stadig mere på de danske detailhylder. Som det er tilfældet ude i Europa, udvaskes skellet mellem detailkoncernernes private mærker og producenternes mærkevarer, og forbrugernes skeptiske hat er i dag ikke så stor, som det var tilfældet for år tilbage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter