FødevareWatch

Coop og Salling ruster sig til digital dyst med nye, hurtige spillere

Mens Danmark er et af landene i Europa med flest supermarkeder og discountbutikker, er der fart i onlinesalget af dagligvarer. De store kæder dyster med både hinanden og nye aktører om digitale tiltag, der skal ramme forbrugerne.

(ARKIV) | Foto: PR / Coop / Henrik Frydkjær

Danmarks største dagligvareselskaber er i gang med at opruste på onlinehandlen. Det sker for ikke at sakke bagud i kampen om det hurtigvoksende, digitale salg af dagligvarer.

Et stigende antal digitalt fødte udfordrere fra både ind- og udland planlægger aktuelt at kapre danske kunder. Det får nu både Salling Group og Coop Danmark til at reagere.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Idealisten Merete Holsts vej til madtoppen

Merete Holst er kendt for at bygge Meyers Kantiner op og er en kvinde med stærke holdninger. Hun er træt af kapitalfonde i danske restauranter og kunne aldrig drømme om selv at sælge ud.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier