Coop og Salling ruster sig til digital dyst med nye, hurtige spillere

Mens Danmark er et af landene i Europa med flest supermarkeder og discountbutikker, er der fart i onlinesalget af dagligvarer. De store kæder dyster med både hinanden og nye aktører om digitale tiltag, der skal ramme forbrugerne.
(ARKIV) | Foto: PR / Coop / Henrik Frydkjær
(ARKIV) | Foto: PR / Coop / Henrik Frydkjær
AF JESPER OLESEN OG LEONORA BECK

Danmarks største dagligvareselskaber er i gang med at opruste på onlinehandlen. Det sker for ikke at sakke bagud i kampen om det hurtigvoksende, digitale salg af dagligvarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter