FødevareWatch

Nye onlinetiltag skal løfte Sallings markedsandel fra 20 til 35 procent

Samspillet mellem onlinearbejdet i Føtex og Bilka skal styrke Salling Groups andel af onlinemarkedet for dagligvarer. Nye tal viser, at gruppen allerede i dag har 20 pct. af markedet, siger topchef.

Foto: PR / Salling Group

En lettere skeptisk Per Bank har i front for Salling Group fundet den onlinesti, som detailkoncernen i fremtiden skal betræde uden at blive for økonomisk eksponeret.

Det byder bl.a. på et samspil mellem satsningerne i Føtex og Bilka, for det vil ifølge topchefen stille koncernen godt i konkurrence med dedikerede online-løsninger som den hos Nemlig.com.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Danpo-ejer snupper ny topchef fra Danish Crown

Kyllingekoncernen Scandi Standard har fundet afløseren til Leif Bergvall Hansen, der tidligere på året stoppede som adm. direktør. Den nye direktør har stor erfaring fra kødbranchen og erfaring med at få virksomheder til at vækste, lyder begrundelserne for ansættelsen.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier