FødevareWatch

Nye onlinetiltag skal løfte Sallings markedsandel fra 20 til 35 procent

Samspillet mellem onlinearbejdet i Føtex og Bilka skal styrke Salling Groups andel af onlinemarkedet for dagligvarer. Nye tal viser, at gruppen allerede i dag har 20 pct. af markedet, siger topchef.

Foto: PR / Salling Group

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Royal Greenland vil sprede nettet mere ud globalt

Den grønlandske fiskekæmpe skal have flere og tykkere tråde ud til de store globale markeder. Efter et barskt 2020 med nedgang i omsætningen på knap en halv mia. kr. og underskud skal salgskanalerne være stærkere, lyder det fra topchef Mikael Thinghuus.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier