FødevareWatch

Nye onlinetiltag skal løfte Sallings markedsandel fra 20 til 35 procent

Samspillet mellem onlinearbejdet i Føtex og Bilka skal styrke Salling Groups andel af onlinemarkedet for dagligvarer. Nye tal viser, at gruppen allerede i dag har 20 pct. af markedet, siger topchef.

Foto: PR / Salling Group

En lettere skeptisk Per Bank har i front for Salling Group fundet den onlinesti, som detailkoncernen i fremtiden skal betræde uden at blive for økonomisk eksponeret.

Det byder bl.a. på et samspil mellem satsningerne i Føtex og Bilka, for det vil ifølge topchefen stille koncernen godt i konkurrence med dedikerede online-løsninger som den hos Nemlig.com.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Tre restauranter lukker grundet smitte i populær ferieby

Tre restauranter i Skagen har valgt at lukke, fordi deres personale er ramt af smitte med coronavirus efter en af årets travleste turistuger i byen. Der kan endnu ikke aflæses en generel smittestigning i SSI's tal, men en ekspert opfordrer til at holde øje med smittesituationen.

Freshland lander sit første overskud i coronaår

Frugtkasse-selskabet Freshland har sidste år 13-doblet sin omsætning. Det er især coronapandemien, der har haft en positiv effekt, ligesom flere forbrugeres bevidsthed har ændret sig, lyder det fra selskabets adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier