FødevareWatch

Skandinaviske onlinekæmper opruster – vinderne skal turde lytte til kunderne

Nordiske Nemlig-konkurrenter oplever stor forbrugermedvind og rider videre med frisk kapital i ryggen. Med Salling Groups nye netsatsninger optrappes kampen også herhjemme, men hvem vinder kunderne? Digital ekspert peger på kundeforståelse og digitalt mod som afgørende i kampen om kunderne.

Foto: PR

Nemlig.com og selskabets skandinaviske pendanter i svenske Mathem og norske Oda har alle haft et forrygende år, og alle satser de benhårdt på at ride videre på bølgen.

Men også den traditionelle detailhandel rykker på sig – senest har Salling Group søsat Føtex' onlinebutik, og onsdag lagde koncernren endnu et tryk på det danske marked med lanceringen af et nyt Bilka-koncept med vareopsamling.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Isproducenterne melder klar til at kæmpe om sommermarkedet

De danske isproducenter forventer, at de får en af de bedste sæsoner nogensinde, og alle har de en formel for, hvordan de skal vinde danskernes gunst. Der er dog ikke én formel, der er ens, men der er utallige nye produkter og tiltag på vej.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier