Skandinaviske onlinekæmper opruster – vinderne skal turde lytte til kunderne

Nordiske Nemlig-konkurrenter oplever stor forbrugermedvind og rider videre med frisk kapital i ryggen. Med Salling Groups nye netsatsninger optrappes kampen også herhjemme, men hvem vinder kunderne? Digital ekspert peger på kundeforståelse og digitalt mod som afgørende i kampen om kunderne.
Foto: PR/MATHEM
Foto: PR/MATHEM

Nemlig.com og selskabets skandinaviske pendanter i svenske Mathem og norske Oda har alle haft et forrygende år, og alle satser de benhårdt på at ride videre på bølgen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter