Salling Group indleder udfasning af turbokyllinger

Et par måneder efter at Lidl som den første detailkæde herhjemme indledte sin udfasning af hurtigtvoksende kyllinger i sit sortiment, gør koncernen bag Netto, Føtex og Bilka det samme.
Foto: Carsten Andreasen/Ritzau Scanpix
Foto: Carsten Andreasen/Ritzau Scanpix

En ambition om at øge salget af produkter med højeste niveau af dyrevelfærd med 500 mio. kr. i 2020 i Salling Group bliver nu fulgt op af en konkret målsætning om at udfase salget af hurtigtvoksende kyllingracer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også