FødevareWatch

Salling Group indleder udfasning af turbokyllinger

Et par måneder efter at Lidl som den første detailkæde herhjemme indledte sin udfasning af hurtigtvoksende kyllinger i sit sortiment, gør koncernen bag Netto, Føtex og Bilka det samme.

Foto: Carsten Andreasen/Ritzau Scanpix

En ambition om at øge salget af produkter med højeste niveau af dyrevelfærd med 500 mio. kr. i 2020 i Salling Group bliver nu fulgt op af en konkret målsætning om at udfase salget af hurtigtvoksende kyllingracer.

Det skriver Søren Bo Christensen, kategorichef for ferske fødevarer i Salling Group, på Linkedin.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier