Salling Group indleder udfasning af turbokyllinger
Et par måneder efter at Lidl som den første detailkæde herhjemme indledte sin udfasning af hurtigtvoksende kyllinger i sit sortiment, gør koncernen bag Netto, Føtex og Bilka det samme.
![Foto: Carsten Andreasen/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11968412.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20130313-032604-pf-1920x1081we.jpg)
En ambition om at øge salget af produkter med højeste niveau af dyrevelfærd med 500 mio. kr. i 2020 i Salling Group bliver nu fulgt op af en konkret målsætning om at udfase salget af hurtigtvoksende kyllingracer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.