Konkurrenter byder Sallings onlinesats velkommen: "De er ved at komme op i gear"

Når Salling Group kaster sig ind i onlinekrigen med en ny platform, er det med til at udvide markedet, og derfor er storkonkurrenterne Coop og Nemlig.com glad for den øgede konkurrence. Samtidig udtrykker direktørerne betænkelighed over flere aspekter ved Sallings nye koncept.
Foto: Carsten Bundgaard/ERH
Foto: Carsten Bundgaard/ERH

Flere og flere spillere melder sig ind i krigen om dagligvarehandlen på nettet. Senest har detailkæmpen Salling Group annonceret sin nye abonnementsløsning Fillop, der skal sælge 1500 af Nettos basisvarer online. Hos konkurrenterne Coop.dk Mad og Nemlig.com hilser man det nye tiltag velkommen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter