Her er Salling Groups nye onlinesats

Fillop hedder den nye digitale satsning fra Salling Group, hvor kunder kan bestille faste leveringer af basisvarer. I detalkoncernen satser man på, at kunderne fortsat vil lægge vejen forbi de mere end 500 Netto-butikker, når der skal handles ferske varer.
Foto: PR / Salling Group
Foto: PR / Salling Group

Ifølge analysehuset Nielsen har 14 pct. af danskerne købt ind online, men det tal skal i fremtiden vokse markant, og i Salling Group mener man, at det skal ske gennem bl.a. abonnenmentsløsningen Fillop, som er blevet lanceret tirsdag morgen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter