FødevareWatch

2100 medarbejdere spiller nøglerolle i Irma-strategi

Et år efter startskuddet på den nye strategi for Irma gør kædechef Søren Steffensen status. 11 butikker er blevet lukket, og nu starter eksekveringen med medarbejderne i front, siger han.

Gennem en lang række bootcamps for de i alt 2100 medarbejdere vil Irma forsøge at styrke købmandskabet. Foto: Sine Fiig/PR

Det var med en kraftig kæp, at kædedirektør Søren Steffensen i slutningen af februar 2018 trak en streg i sandet på vegne af Irma-kæden.

Koncentreret om det urbane miljø i det storkøbenhavnske område kostede en ny femårig Irma-strategi fra start 11 urentable butikker på Sjælland livet, og den 133 år gamle kædes fremtid skulle nu i stedet tegnes af den forbrugerskare, som i Coop-regi har fået navnet kosmopolitterne.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier