Madboder presser danske supermarkeder som derfor går i offensiven

Indsigt: Kampen om salg af mad til danskere på farten er intens. Flere dagligvarekæder vil have del i markedet, hvor også bl.a. 7-Eleven udvider.
Foto: Sacha Sennov
Foto: Sacha Sennov
AF JESPER OLESEN

Danskerne spiser meget mere uden for hjemmet – også på farten. Det skaber store forandringer i dagligvarehandlen, hvor supermarkedskæder og andre derfor kæmper hårdt for at få en andel af det salg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også