Dansk Supermarked angriber med flere Netto-butikker

Efter en stribe åbninger har Netto-kæden med nu 500 danske butikker lagt en ny, offensiv strategi, så antallet kan øges med yderligere 100 over en årrække. Samtidig jagter discountkæden vækst i Sverige og Polen, hvor den hidtil har haft svært ved at holde tempoet.
Michael Løve. | Foto: Lars Krabbe
Michael Løve. | Foto: Lars Krabbe
AF JESPER OLESEN

Dansk Supermarked vil agere meget mere aggressivt med åbning af nye discountbutikker. Netto-kæden skal derfor forsøge at ekspandere hurtigt i Polen og Sverige. På samme tid er målet at vinde endnu flere danske forbrugere gennem åbning af op mod 100 ekstra butikker her i landet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også