Dansk Supermarked opruster på takeaway-fronten

Spillerne inden for takeaway-branchen kan se frem til øget konkurrence, når den store detailkoncern skruer op for indsatsen inden for mad ud af huset.
Foto: PR-foto: Dansk Supermarked
Foto: PR-foto: Dansk Supermarked

Dansk Supermarked vil have en større bid af væksten inden for convenience og spisning uden for hjemmet. Derfor øger detailkoncernen trykket ind i takeaway-segmentet med en udvidelse af konceptet "mad ud af huset".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også