10 års tilpasning har givet discountkæder succes

På ti år er salget vokset med næsten 20 mia. kr. Fremgangen skyldes ifølge discountkæderne en tilpasning til de danske forbrugere, så sortimentet lever op til præferencer inden for dansk madkvalitet og økologi. 

Discountkæder som Rema 1000, Netto og Lidl har i de seneste ti år vundet kundernes loyalitet. Deres fremgang skyldes ifølge kæderne selv en transformation i både varesortiment og udstilling af varene, så det stemmer overens med den kvalitet, der efterspørges.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også