FødevareWatch

10 års tilpasning har givet discountkæder succes

På ti år er salget vokset med næsten 20 mia. kr. Fremgangen skyldes ifølge discountkæderne en tilpasning til de danske forbrugere, så sortimentet lever op til præferencer inden for dansk madkvalitet og økologi. 

Discountkæder som Rema 1000, Netto og Lidl har i de seneste ti år vundet kundernes loyalitet. Deres fremgang skyldes ifølge kæderne selv en transformation i både varesortiment og udstilling af varene, så det stemmer overens med den kvalitet, der efterspørges.

Det skriver Business.dk

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier