FødevareWatch

Føtex-chef: Discounten er død

Føtex-direktør Thor Jørgensen har med succes dumpet priserne på en lang række produkter i supermarkedskæden. Kunderne strømmer til, og direktøren mener, at discounten som begreb nu er lagt i graven.

Foto: Casper Dalhoff/Jyllands-Posten

Discountbutikkerne skruer op for kvaliteten, og supermarkederne forsøger at matche gennem pristiltag som Føtæsk i Føtex, hvor en række produkter og kategorier får et stort hak i pristuden.

I sidste uge beskrev Føtex-direktør Thor Jørgensen over for FødevareWatch, hvordan tiltaget har øget indholdet i de kurve, som man i kæden kalder for hverdagskurve, og i dagens udgave af Berlingske siger han, at han ser discountbegrebet som død, efter at de to yderhjørner i det seneste år har nærmet sig markant.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier