FødevareWatch

Væksten gror frem mellem grønt og convenience i Føtex

Føtex og Føtex Food tager markedsandele i øjeblikket, og en god bid af væksten hentes på et øget salg af frugt og grønt, færdigretter og kolonial.

Foto: Jens Henrik Daugaard

Kunderne i Føtex og Føtex Food lægger oftere en økologisk agurk ekstra ned i kurven sammen med en færdiglavet salat og måske en sandwich fra delikatessen.

Det viser salgstal fra Føtex, som FødevareWatch har fået indsigt i.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Alefarm Brewing gør klar til fordobling af ølproduktionen

I 2022 skal løftet indfries til Alefarm Brewingss investorer, der postede 27 mio. kr. i bryggeriet i 2020. Og med et toptunet produktionsfacilitet er der intet, der står i vejen for en stor skalering af selskabet, mener stifter og adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier