Væksten gror frem mellem grønt og convenience i Føtex

Føtex og Føtex Food tager markedsandele i øjeblikket, og en god bid af væksten hentes på et øget salg af frugt og grønt, færdigretter og kolonial.
Foto: Jens Henrik Daugaard
Foto: Jens Henrik Daugaard

Kunderne i Føtex og Føtex Food lægger oftere en økologisk agurk ekstra ned i kurven sammen med en færdiglavet salat og måske en sandwich fra delikatessen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også