FødevareWatch

Føtæsk-kampagne sender direktøren ud på vanskelig linegang

Den stort anlagte reklamekampagne, der retter arenaens spotlys skarpt mod Føtex' priser for at lokke de mere prisbevidste kunder til, kræver, at kædedirektør Thor Jørgensen holder tungen lige i munden.

Foto: Presse/Dansk Supermarked

Føtex har ingen problemer fredag og lørdag, hvad angår kunder. Det "strømmer ind," fortæller kædens direktør siden januar 2016, Thor Jørgensen.

Omvendt er der mere tomt i gangene, når hverdagen rammer mandag morgen. Det skal kædens højt profilerede markedsføringskampagne Føtæsk dog lave om på ved at banke priserne i bund og samtidig banke det budskab ind i forbrugernes hoveder, at Føtex også kan gøre sig på prisen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Højere omkostninger rammer Danish Crown på indtjeningen i halvåret

Halvårsregnskabet for kødkoncernen viser fremgang på toplinjen, mens indtjeningen falder som følge af dyrere energi, transport og emballage. Salgsfokus er rettet på omstilling væk fra Kina og mere afsætning i Europa og markeder som USA og Japan. Fokus på flere plantebaserede produkter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier