FødevareWatch

Føtex-direktør tror på mange flere butikker og melder om øgede markedsandele

Et øget prisfokus og flere butikker bærer Føtex frem i det pressede danske dagligvaremarked. Fremadrettet kommer det til udtryk med langt flere Føtex Food-butikker.

Foto: Casper Dalhoff/Jyllands-Posten

Føtex har med kædens reklamekampagne 'Føtæsk' tiltrukket en større portion af mediernes og de sociale mediers opmærksomhed, end tilfældet har været de senere år.

Skal man tro kædens direktør siden januar 2016, Thor Jørgensen, tager detailkæden også markedsandele i det konkurrenceprægede dagligvaremarked. Han peger på, at kædens klare fokus på pris er med til at vinde nye kunder, der ellers har svunget kreditkortet i en af landets mange discountbutikker.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier