Føtex-direktør: Prisreduktioner giver mindre kurve - og det er godt

Direktør i Føtex kan med tilfredshed konstatere, at antallet af kunder og mindre kurve stiger, efter at kæden nu i fem måneder har kørt med prisplæneklipperen i de 89 varehuse.
Foto: Presse/Dansk Supermarked
Foto: Presse/Dansk Supermarked

I slutningen af august gik Føtex bredt ud med reklameuniverset Føtæsk. Samtidig begyndte kæden målrettet at sænke priserne på en række dagligdagsvarer som frugt og grønt. I alt 2.000 varenumre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også