FødevareWatch

Føtex-direktør: Prisreduktioner giver mindre kurve - og det er godt

Direktør i Føtex kan med tilfredshed konstatere, at antallet af kunder og mindre kurve stiger, efter at kæden nu i fem måneder har kørt med prisplæneklipperen i de 89 varehuse.

Foto: Presse/Dansk Supermarked

I slutningen af august gik Føtex bredt ud med reklameuniverset Føtæsk. Samtidig begyndte kæden målrettet at sænke priserne på en række dagligdagsvarer som frugt og grønt. I alt 2.000 varenumre.

Cirka fem måneder efter konstaterer Thor Jørgensen, adm. direktør i Føtex og Føtex Food, at kundeantallet er steget.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier