Millioner sendes i priskrig for at kapre kunder til supermarkeder

Dansk Supermarked vil investere 250 mio. kr. i at sænke prisen på 2.000 fødevarer i Føtex. Chefen afviser, at regningen bare sendes videre til leverandørerne, så den vil kunne ses direkte på koncernens bundlinje.
Kædedirektør i Føtex Thor Jørgensen | Foto: Casper Dalhoff/Jyllands-Posten
Kædedirektør i Føtex Thor Jørgensen | Foto: Casper Dalhoff/Jyllands-Posten
AF JESPER OLESEN

Dansk Supermarked sender 250 mio. kr. ind i en massiv priskrig, der skal trække mange flere kunder til Føtex-kæden. Og samtidig lægge hårdt pres på konkurrenterne, der dog også arbejder med priserne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også