Carrefour udvider brugen af sporingsteknologi

Den franske supermarkedskæde Carrefour sigter efter at blive ledende på sporingsteknologi til fødevarer. Målet er, at kædens kunder skal kunne spore produkternes rejse gennem værdikæden på adskillige produktlinjer.
Foto: Yves Logghe/AP/POLFOTO/arkiv
Foto: Yves Logghe/AP/POLFOTO/arkiv

Teknologien, der allerede bruges til kædens egen kylling-linje, så forbrugerne kan tjekke kvaliteten og spore produktet tilbage gennem værdikæden, skal nu introduceres på yderligere otte produktlinjer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også