Tysk discountdirektør rykker den danske butikskrig ud på nettet

INTERVIEW: Lidl-koncernen er i offensiven for at åbne mange nye, danske discountbutikker. Kæden barsler samtidig med digitale tiltag - også her i landet. Onlinehandel og digitalisering bliver en vigtig del af fremtidens dagligvarehandel.
Foto: Anders Brohus/POLFOTO/arkiv
Foto: Anders Brohus/POLFOTO/arkiv
AF JESPER OLESEN

Kædechefen viser med stor iver rundt i den nyindrettede discountbutik. Lige fra afdelingen med friskbagt brød til hylden med økovarer. Der ligger også modetøj designet af den tyske topmodel Heidi Klum og byder sig til for kunderne i Horsens, der har valgt at klare dagens indkøb hos den tyske Lidl-koncern.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også