FødevareWatch

Bilka varsler opgør med prisstruktur – der skal være færre tilbud

Kunderne kommer ikke i samme flow i Bilka, som tilfældet er i landets discountbutikker og supermarkeder. Derfor kan hypermarkedskæden ikke bruge samme prisstruktur med slagtilbud, lyder det fra kædens direktør.

Der skal findes en ny pris- og tilbudsstruktur for Bilkas varer på tværs af kategorier. | Foto: Thomas Priskorn/ JP

Der skal skrues ned for tilbuddene i Bilka, til gengæld skal priserne generelt sænkes.

Sådan lyder det fra Bilka-direktør Mark H. Nielsen, i et interview med FødevareWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Meyers har fået data på menuen for at holde på kunderne

Fødevarekoncernen har over de sidste to år arbejdet på digitale løsninger, der giver mere viden om, hvor mange der bestiller maden og om de kan lide den. "Det er en helt ny virkelighed for os og åbner for aftaler lang tid i forvejen med grossisterne," siger Meyers kommercielle direktør.

Dansk Dr Oetker-chef stiger i graderne

Efter fire år med ansvar for Storbritannien og Irland rykker Georg Heerdegen Parsbo fra nytår op i hierarkiet og ind i toppen af det tyske hovedkontor i Dr. Oetker.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier