FødevareWatch

Leverandørers egne universer booster Bilkas salg

I samarbejde med leverandørerne laver Bilka universer i de store varekategorier, der ifølge kædedirektøren giver mere liv og salg i varehusene. Det kræver dog markante investeringer at tilpasse de store butikker.

Foto: Casper Dalhoff/Jyllands-Posten

Når kunderne går ind i en Bilka-butik, kan de padle mellem vareuniverser i flere af de store varekategorier.

Universerne er skabt sammen med de markedsledende brands i hver kategori, hvilket giver Bilka mulighed for at drage nytte af producenternes viden om salg og iscenesættelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier