FødevareWatch

Madklubben går ud af coronaår med vækst og opkøb i rygsækken

Coronarestriktioner og nedlukninger satte sig ikke på bundlinjen hos Madklubben, der endte 2021 med millionkompensation og flere virksomheder i sin portefølje.

Foto: Helle Arensbak/PULS

Koncernen bag restaurantkæden Madklubben kunne gå ud af 2021 med oprejst pande og vækst, selvom restriktioner og nedlukninger gik ud over indtjeningen i flere af kædens restauranter. Det viser 2021-regnskabet for Madklubben Holding ApS.

Koncernen oplyser ikke omsætningen, men bruttofortjenesten blev øget til 228,5 mio. kr. mod 142,7 mio. kr. året før. Årsresultatet blev ligeledes løftet fra minus 15,7 mio. kr. i 2020 til et overskud på 7,1 mio. kr. sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Mikkeller løser direktørfarvel internt

Tidligere på ugen kom det frem, at den hidtidige adm. direktør for mikrobryggeriet Mikkeller, Kenneth Madsen, er blevet fyret. Han bliver dog ikke erstattet af en ny, lyder det nu fra bryggeriet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier