FødevareWatch

Madklubben sætter helt nyt frokostkoncept på kantinemenuen

Restaurant- og cateringselskabet satser endnu hårdere på at udvide frokostforretningen ved at tilbyde retter fra restauranterne -produceret på centralt køkken - ud til virksomheder i hovedstaden.

Foto: PR

Madklubbens forskellige restaurantkoncepter skal nu serveres på arbejdspladsen.

Restaurant- og cateringselskabet har ad flere omgange udpeget catering- og kantinemarkedet som oplagt vækstområde og nu tilføjes der en helt ny vinkel, som selskabet forventer sig meget af.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier