FødevareWatch

McDonalds har "godt momentum": Vil udvide med levering og flere danske restauranter

Burgerkæden McDonalds Danmark har oplevet stor fremgang i tiden under og efter corona, og den fremgang skal udnyttes, mener topchefen. Mere convenience, bedre oplevelser for kunderne - og der skal åbne flere restauranter i landet.

Foto: Matthias Balk/AP/Ritzau Scanpix

På mange måder har de seneste år været strålende for fastfood-kæden McDonalds trods corona, afstandskrav og nedlukninger.

Således kunne FødevareWatch tidligere i april måned berette, at selskabet bag de danske McDonalds-restauranter, Food Folk Danmark, kunne præstere fremgang på både nettoresultat, omsætning og bundlinje.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier