FødevareWatch

Too Good To Go tager hul på ny fase af amerikansk væksteventyr

I 2022 stopper madspildsvirksomheden for udvidelsen til flere amerikanske byer, men vil i stedet fokusere på at skabe et bedre fundament for virksomhedens vækst. Investeringerne vil dog fortsat kunne ses på bundlinjen, hvor minusset vokser.

Mette Lykke har været adm. direktør i Too Good To Go siden 2017. I den tid er bundlinjen synket mere og mere, men det er helt efter planen, fortæller hun til FødevareWatch. | Foto: PR/Les Kaner

Væksteventyret fortsætter, og ambitionerne er stadig store, men tiden er inde til at skrue lidt ned for den geografiske ekspansion og i stedet fokusere på at skabe et solidt fundament for fremtidig vækst.

Sådan lyder det fra adm. direktør i Too Good To Go, Mette Lykke, netop som de i madspildsvirksomheden er gået ind i et nyt regnskabsår og en ny fase af virksomhedens omfattende USA-udvidelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gorillas fyrer 300 ansatte – fremtid i Danmark er uvis

Hård konkurrence på ”last mile delivery”-markedet får tyske Gorillas til at skære til og sadle om. Fremover vil fokus være på Tyskland, Frankrig, Holland, Storbritannien og USA, mens fremtiden for den danske forretning hænger i en tynd tråd.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier