Japansk ølgigant vil firdoble salg gennem flere opkøb

Asahi Group vil drive international vækst gennem flere opkøb efter sidste måneds investering i et amerikansk bryggeri. Øllen Super Dry skal forrest i planerne.
Øllen Super Dry skal firdobles på det internationale marked inden 2030, siger adm. direktør. Foto: Toru Hanai/Reuters/Ritzau Scanpix
Øllen Super Dry skal firdobles på det internationale marked inden 2030, siger adm. direktør. Foto: Toru Hanai/Reuters/Ritzau Scanpix

Den store japanske bryggerikoncern Asahi Group vil være endnu større på det internationale marked, og leder derfor efter flere opkøbsmuligheder. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter