Milliardsatsning kalder timing for plantemad for helt rigtig

PLANTEMADEN: Ost med planter i skal være fremtiden, selv om markedet halter. Den nylancerede mejeriaktør Planetdairy vil erobre hyldepladser med planteprodukter og satser heftigt på teknologi.
Udviklingschef Paul Cornillon, marketingansvarlig i Audu, Jesper Colding, og direktør Jakob Skovgaard står bag den nye mejeriplanteaktør Planetdairy. | Foto: Pr
Udviklingschef Paul Cornillon, marketingansvarlig i Audu, Jesper Colding, og direktør Jakob Skovgaard står bag den nye mejeriplanteaktør Planetdairy. | Foto: Pr

Ind med planter og ud med mælken. I hvert fald noget af mælken til at starte med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også