FødevareWatch

Nye kundeaftaler skal løfte Hørkrams høje vækstmål

Omsætningen i Hørkram Foodservice skal ifølge selskabets målsætning hæves med knap 1 mia. kr i år. Vejen derhen lyder på nye aftaler og mere fart på i et buldrende marked, fortæller adm. direktør Preben Kristensen.

Adm. direktør Preben Kristensen fra Hørkram Foodservice vil sætte fart på væksten her i 2022, hvor der en række muligheder i markedet. | Foto: PR / Hørkram Foodservice

Mens globale påvirkninger giver usikkerhed hos en række fødevareselskaber, er grossistvirksomheden Hørkram Foodservice klar i mælet om vækstmålet for 2022.

Virksomheden har i forbindelse med offentliggørelse af årsregnskabet for 2021 forleden sat en målsætning om at ramme 4 mia. kr. i omsætning i indeværende år. Sidste år landede omsætningen på 3,1 mia. kr., mens bundlinjen viste en stor fremgang til 110,4 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Mikkeller løser direktørfarvel internt

Tidligere på ugen kom det frem, at den hidtidige adm. direktør for mikrobryggeriet Mikkeller, Kenneth Madsen, er blevet fyret. Han bliver dog ikke erstattet af en ny, lyder det nu fra bryggeriet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier