Black Friday vokser i dansk detailhandel

To ud af tre butikker forventer at lancere særlige tilbud i dag, som er Black Friday, viser en ny undersøgelse fra Dansk Erhverv, som forventer, at salget i år bliver det største i Danmark nogensinde.
Foto: Sofia Busk/Polfoto/Arkiv
Foto: Sofia Busk/Polfoto/Arkiv

For bare få år siden var det amerikanske fænomen Black Friday næsten ukendt i Danmark. Nu er det ikke bare blevet adopteret som en fast tradition, men vokser hastigt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også