FødevareWatch

Black Friday vokser i dansk detailhandel

To ud af tre butikker forventer at lancere særlige tilbud i dag, som er Black Friday, viser en ny undersøgelse fra Dansk Erhverv, som forventer, at salget i år bliver det største i Danmark nogensinde.

Foto: Sofia Busk/Polfoto/Arkiv

For bare få år siden var det amerikanske fænomen Black Friday næsten ukendt i Danmark. Nu er det ikke bare blevet adopteret som en fast tradition, men vokser hastigt.

I en ny undersøgelse vurderer Dansk Erhverv, at butikkerne vil opnå det største salg på Black Friday, siden fænomenet for alvor blev indført i 2013.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier