FødevareWatch

Discountkæde ligger i front på måling af loyalitet

En loyalitetsmåling blandt forbrugere viser dyk til flere dagligvarekæder. Bilka går mest frem, mens Coop er forundret over en af koncernens nye placeringer i analysen.

(ARKIV) Foto: Anthon Unger

Varehuskæden Bilka har ifølge en ny måling vundet på coronakrisen, når det gælder forbrugernes kundeloyalitet og tilfredshed i dagligvarehandlen. Kæden er højdespringer på årets loyalitetsliste, der dog fortsat har en discountkæde helt i front.

Konsulenthuset Loyalty Group har gennem en årrække lavet analysen Brancheindex Dagligvarer, hvor dagligvarekæder måles på en række parametre inden for kundeloyalitet.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier