Discountkæde ligger i front på måling af loyalitet

En loyalitetsmåling blandt forbrugere viser dyk til flere dagligvarekæder. Bilka går mest frem, mens Coop er forundret over en af koncernens nye placeringer i analysen.
(ARKIV) | Foto: Anthon Unger
(ARKIV) | Foto: Anthon Unger
AF JESPER OLESEN

Varehuskæden Bilka har ifølge en ny måling vundet på coronakrisen, når det gælder forbrugernes kundeloyalitet og tilfredshed i dagligvarehandlen. Kæden er højdespringer på årets loyalitetsliste, der dog fortsat har en discountkæde helt i front.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Photo: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg