FødevareWatch

Salling-chef: Onlinesalg i høj fart skal kombineres med mange butikker

Salling Group har fart i en digital millionplan. Den indeholder nu en direkte offensiv i onlinesalget af dagligvarer på det store marked for konkurrenterne.

37-årige Thor Jørgensen er chef i Salling Group med ansvar for online-handel samt digitalisering. | Foto: Casper Dalhoff/Ritzau Scanpix

Flere kunder end nogensinde før handler online – også fødevarer. Derfor skruer Salling Group op for store millioninvesteringer i netop digitalt salg. Det skal dog fortsat i høj grad hænge sammen med koncernens fysiske dagligvarebutikker, så antallet af disse ikke reduceres.

Sådan lyder meldingen fra Thor Jørgensen. I topledelsen hos Salling Group har han ansvaret for nethandel og det digitale område. Tidligere var han også kædechef for Føtex-supermarkederne, men blev tidligere i år dedikeret til et 100 pct. fokus på onlinehandlen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Arla vinder klagesag om greenwashing

Fødevarestyrelsen har frikendt mælkeproducenten Arla i anklage om greenwashing. Foreningen bag klagen kalder afgørelsen "skuffende" og trist for forbrugerne.  

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier