Løgismose Meyers skyder penge i et nyt take away-koncept. Det skriver Politiken.
Homefood er navnet på konceptet, som er grundlagt af Jacob Opstrup og Kristian Hald, og er en platform for kokke, hvor de kan sælge deres mad. I en app kan forbrugeren se, hvilke retter de forskellige kokke tilbyder den pågældende dag, og bestille maden, som leveres af Homefood. Selskabet står også for at formidle bestillingerne mellem kokkene og forbrugerne.
Ifølge Claus Meyer er Homefoods ide den mest interessante og den med største potentiale af alle dem, som Løgismose Meyers er blevet præsenteret for igennem tiden.
"Så vi er meget spændt på at følge udviklingen og se, om det lykkes. Vi er også med i projektet her for at holde os på tæerne og for at investere i fremtiden i det conveniencemarked, som drøner derudaf, både produktmæssigt og digitalt," siger Claus Meyer til Politiken.
Han ønsker ikke at oplyse, hvor stort et beløb Løgismose Meyers har investeret.
Konceptet rulles i første omgang ud i det centrale London, men ambitionen er også at introducere det i andre lande.
Just Eat ser sundhedsbølge skylle ind over take away-markedet
Sticks'n'Sushi nærmer sig halv milliard i omsætning
Dating-rigmand overtager take away-firma