Ikeas voksende madsats giver danske muligheder

Mad spiller en stadig større rolle i den svenske møbelkoncerns jagt på kunder og positionering i markedet. Det kan tilsmile danske producenter.
Stuart Cowan, Ikea. | Foto: Ikea.
Stuart Cowan, Ikea. | Foto: Ikea.

Det er næppe gået nogens næse forbi, at Ikea tilbyder dets kunder en bid mad og noget til at slukke tørsten, når de handler i de store varehuse. Der er dog sket meget, siden den svenske møbelkoncern kun langede hotdogs, kødboller og sodavand over disken til spotpriser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også