Familievirksomhed finder conveniencelommer i luften og til lands

Med kunder som Dansk Supermarked og Dagrofa i porteføljen har Bon Appetit Group momentum med sine convenienceprodukter. Nye projekter er hele tiden undervejs, fortæller partnere.
Lotte Kavsman (tv.) og Dorthe Kavsman (th.) er partnere i Bon Appetit Group. | Foto: PR
Lotte Kavsman (tv.) og Dorthe Kavsman (th.) er partnere i Bon Appetit Group. | Foto: PR

På trods af status som leverandør af mad til SAS og Norwegian flyver Bon Appetit Group ofte under offentlighedens radar.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også