Tulip-chef ser stort dilemma i at få stordrift og høj fleksibilitet til at gå hånd i hånd

Karrierevejen: 52-årige Kasper Lenbroch har fra sin tid i både Arla og i Rieber & Søn fået skærpet blikket for, hvordan der kan opstå muligheder i en fødevarebranche, hvor det fra tid til anden kan være svært at få alle ender til mødes.
Foto: Tulip
Foto: Tulip

Kasper Lenbroch har været direktør for Danish Crowns danske datterselskab Tulip Food Group i snart fem år. Siden moderkoncernen præsenterede den nye firehjulstrukne 4WD-strategi sidste efterår, har han præsenteret flere opkøb – senest i form af Tjæreborg Leverpostej, men før det også den kendte Slagter Munch fra Skagen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også