FødevareWatch

Tulip-chef ser stort dilemma i at få stordrift og høj fleksibilitet til at gå hånd i hånd

Karrierevejen: 52-årige Kasper Lenbroch har fra sin tid i både Arla og i Rieber & Søn fået skærpet blikket for, hvordan der kan opstå muligheder i en fødevarebranche, hvor det fra tid til anden kan være svært at få alle ender til mødes.

Foto: Tulip

Kasper Lenbroch har været direktør for Danish Crowns danske datterselskab Tulip Food Group i snart fem år. Siden moderkoncernen præsenterede den nye firehjulstrukne 4WD-strategi sidste efterår, har han præsenteret flere opkøb – senest i form af Tjæreborg Leverpostej, men før det også den kendte Slagter Munch fra Skagen.

Uden for landets granser har Tulip et stort navn i lande som Storbritannien, hvor Tulip er kendt for sin bacon, og i Asien som producent af konserves, der anses som værende en europæisk luksusvare.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier