Tulip vil skabe mere værdi i hjemmemarkeder

Der er kommet godt gang i salget af både Tulip-konserves og bacon på nye oversøiske markeder. Men på det europæiske kontinent og i Danmark er der stadig arbejde at gøre med at skabe værdi for de mange produkter og brands under paraplyen, fortæller direktør Kasper Lenbroch.

For Tulip Food Company er der særdeles god mening i at sende varer til så fjerne markeder som Panama og Papua Ny Guinea.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også