FødevareWatch

Tulip vil skabe mere værdi i hjemmemarkeder

Der er kommet godt gang i salget af både Tulip-konserves og bacon på nye oversøiske markeder. Men på det europæiske kontinent og i Danmark er der stadig arbejde at gøre med at skabe værdi for de mange produkter og brands under paraplyen, fortæller direktør Kasper Lenbroch.

For Tulip Food Company er der særdeles god mening i at sende varer til så fjerne markeder som Panama og Papua Ny Guinea.

Det er markeder i stærk vækst, og det mærker koncernen bag det internationale Tulip-brand, som især på konservesfronten er blevet særdeles populært langt fra danske grænser. Sammen med produktionen og salget af er den så kendte Tulip-bacon er der gang i indtjeningen og eksporten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier