Haribos danske forretning mærker negative vinde

Efter flere års jævn fremgang måtte Haribos danske datterselskab i 2016 se både top- og bundlinje dale markant. Resultatet blev i året barberet ned med 56 mio. kr.
Foto: Thomas Priskorn
Foto: Thomas Priskorn

Det har historisk været en ganske fin forretning at sælge lakrids og vingummier til de danske forbrugere, når der øverst på poserne har stået Haribo.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også