"Det bedste jeg nogensinde har gjort i min madkarriere, var at sige ja til at levere private label til Irma"

Det økologiske andelsmejeri Thise er ovenud tilfreds med at levere sine produkter til Coops egne mærker. Der kommer kun mere af det i fremtiden, siger direktør Poul Pedersen.
Poul Pedersen, adm. direktør for Thise Mejeri. | Foto: Ritzau
Poul Pedersen, adm. direktør for Thise Mejeri. | Foto: Ritzau

Det er ikke alle fødevareproducenter, som er lige vilde med ordene private label. Nogle leverandører føler det endda næsten som tvang, når de får mulighed for at levere til supermarkedkoncernernes egne mærker. Det gør Thise Mejeri ikke. Tværtimod. På det økologiske andelsmejeri er man ovenud tilfreds med den aftale, der er indgået med detailkoncernen Coop.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også