Lantmännen Cerealia ser nyt momentum for melproducenterne

Det store mølleri, der forsyner væsentlige dele af foodservicesektoren, starter foråret med en ny grødsatsning og et forsøg på at vende perspektivet i melkategorien.
Salgsdirektøri Lantmännen Cerealia. | Foto: Mathies Hvid Toft.
Salgsdirektøri Lantmännen Cerealia. | Foto: Mathies Hvid Toft.

Konkurrencen i melkategorien og møllerierne er i løbet af de seneste år skærpet. Det har Lantmännen Cerealia mærket med en støt faldende omsætning i løbet af de seneste fem år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også