Sushikæde bruger Lars Larsen-muskler som katapult i stort detailsats

Den ekspanderende sushikæde Letz Sushi vil erobre detailmarkedet i ny landsdækkende satsning. Det skal øge kædens volumen og give kroner på kistebunden. Det hele føres frem under kædens nye bæredygtighedstanke med muskler fra bla. Lars Larsens Jysk-koncern.
Foto: Letz Sushi
Foto: Letz Sushi

Letz Sushi er mildt sagt inde i en rivende udvikling. Den københavnske sushikæde blev delvist opkøbt af Lars Larsens Jysk-koncern i 2013, og nu bruger kæden den kapitalstærke ejer til at udvide forretningsterritoriet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også