Ny crowdfunding-mulighed for nordiske madiværksættere

En ny crowdfunding-platform skal hjælpe små, nordiske madentreprenører med at skaffe penge. Bag initiativet finder man bl.a. manden bag det allerede kendte crowdfunding-selskab Boomerang.
Foto: FINN FRANDSEN/POLFOTO/ARKIV
Foto: FINN FRANDSEN/POLFOTO/ARKIV

Der er gang i den danske fødevareindustri - særligt lokale og små nicheorienterede madtrends rykker. Det kan dog være svært at finde pengene til at starte op for eller fortsætte væksten med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også