Arla Unika-direktør: "Jeg ved ikke rigtig, om vi har nogle konkurrenter i Danmark"

Arlas lille eksklusive osteforretning vokser stødt og roligt med 20-30 pct. om året. Selvom man er startet i det små, er Arlas danske direktør også begyndt at gro små drømme om et muligt udenlandseventyr for Unika.
Jakob Knudsen er direktør for Arlas danske forretning. Han mener ikke, at der er mange, som kan det samme som Arla, når det kommer til produkterne under Unika-brandet. | Foto: Arla.
Jakob Knudsen er direktør for Arlas danske forretning. Han mener ikke, at der er mange, som kan det samme som Arla, når det kommer til produkterne under Unika-brandet. | Foto: Arla.

Der er ikke ét gram tvivl at spore, når direktøren for Arlas danske forretning, Jakob B. Knudsen, taler om mejeriets lille sidegesjæft Arla Unika, der fremstiller gourmetoste. Det er en særdeles succesfuld forretning, der har opnået bred anerkendelse for sine produkter i både restaurationsbranchen såvel som i foodservice-sektoren.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også