Dagrofa efter kovending: Det ligner en slingrekurs, men det er klogt

Den solide overskudsforretning Foodservice Danmark var til salg, men nu har Dagrofa ombesluttet sig. Koncerndirektøren afviser, at det er fordi, der ikke var tilfredsstillende bud.
Dagrofas koncernchef Per Thau fortæller, at der var mange interesserede i at købe datterselskabet Foodservice Danmark. | Foto: Dagrofa/PR
Dagrofas koncernchef Per Thau fortæller, at der var mange interesserede i at købe datterselskabet Foodservice Danmark. | Foto: Dagrofa/PR

Med et til salg-skilt hængende om halsen kunne Foodservice Danmark i maj fremvise et 2015-regnskab, hvor bundlinjen voksede fra 45 mio. kr. i 2014 til massive 101 mio. kr. i 2015.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også